Un dels nostres darreres treballs ha consistit en la creació d'una estratègia global de comunicació per la imprenta de Mataró Impremaspe, amb més de 20 anys de trajectòria en sector i que treballa amb clients de la talla del grup Inditex, Mango, o Alcampo
La feina de Crea't ha començat generant una nova línia d'identitat corporativa, generant un complet manual d'identitat amb tota una derivada d'aplicacions de la marca. Dins l'estratègia de comunicació hem desenvolupat la seva nova web corporativa multilíngüe, destacant la seva nova imatge i reforçant els apartats directament relacionats amb la seva capacitat comercial: serveis, clients, formulari de pressupostos, etc. Properament activarem nous canals de comunicació mitjançant xarxes 2.0. El projecte no s'acaba aquí i anem establint noves vies de treball com la generació d'un catàleg de prestigi, accions de comunicació vària (disseny de cartells, díptics, tríptics, etc.), així com les primeres accions d'aplicacions de la seva marca com bosses de paper i samarretes.