Joan Herrera, candidat d'ICV-EUiA a les darreres eleccions generals al Congrés dels Diputats, ha dut a terme una estratègia de comunicació digital centrada en assegurar la seva presència en les principals xarxes socials (Facebook, Flickr, YouTube, MySpace), més enllà del desenvolupament del seu propi web,
CR3A'T ha col·laborat en la definició i el desenvolupament d'aquesta estratègia i, a la vegada, el projecte ens ha permès observar els diferents comportaments dels usuaris del web i de les xarxes socials davant d'una proposta de comunicació acotada temporalment pel periode electoral.
Pel que fa al web principal de la campanya, cal destacar l'aposta tecnològica per les tecnologies lliures amb la implantació d'un gestor Drupal com a eina de gestió i publicació de continguts.
Destaca la llicència Creative Commons que ha assumit de manera genèrica el web. Aquest fet no és anecdòtic, atès que és el primer web d'un partit català que incorpora les llicències de continguts oberts i que assumeix plenament aquesta voluntat explícita del coneixement lliure. La renovació del web ha de contribuir a obrir més el partit cap a la ciutadania, millorar la comunicació interna i aprofundir en els mecanismes de democràcia deliberativa.
CR3A'T ha orientat el seu treball de consultoria i estratègia en la definició de part d'aquests procesos i ha dirigit l'execució del projecte web i altres solucions d'ús interns que han de millorar el treball de l'organització.